BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 2, 2011

huwaarrggggghhhhhh

hello world .. urm .. lama dah aku x update blog aku .. kdg2 laptop aku stuck .. so ada masalah ckit mun mok taip2 .. pointer ya x berfungsi kekadang ... huhuhu ...erm pa mok polah o?? aku terpaksa on9 lmk ckit sbb aku tgu someone... huhuhuu... kakya bok ku tdoo.. erm sakit juak palak tdo lamak2 o... hahaha... x tauk la mok tulis pa gik... aku dah bait da.. x demam gik... :)) ermm,, aku rasa aku makin dpt lupak nya.. hrp2.. urm,, lupakkan nya lebih susah daripada jwb soalan math.,, worst thing... sbb kdg2 aku terfikir juak...dari ku ingat2 nya..skalik nya ada suka org lain cnun.. nakka sia2 aku tggu... erm,, i think this is the right thing i must do ... org penah kata mun kita syg seseorg,, lepaskan nya.. mun nya dtg balit kat kita,,nya mmg utk kita..tp mun nya x dtg juak,,kita mesti redha..nya bkn utk kita.. 

0 comments: